Rozwiązania dla oświaty

Magdalena Markowska

Co mówi o sobie?

Od zawsze oświata była mi bliska. Od kilku lat dojrzewałam jako szkoleniowiec, nauczyciel i psycholog dochodząc do tego, co dziś Wam przedstawiam. Na sali szkoleniowej spędziłam ponad 1000 godzin odwiedzając placówki z całej Polski. Niebieski to ważny dla mnie kolor. Utworzyłam i prowadzę Niepubliczne Przedszkole Akademia Kota Leonarda, jest to przedszkole integracyjne w którym wraz z nauczycielami tworzymy dla dzieci warunki do wszechstronnego rozwoju i integracji, oraz prowadzę Ośrodek Rozwoju i Wsparcia Żółta Kukułka.

Wraz z moim zespołem diagnozujemy i prowadzimy terapię dzieci z zaburzeniami rozwoju.
Uczę jak być z autystami i jestem dla autystów.
Prowadzę szkolenia z zakresu terapii i edukacji dzieci z autyzmem, podejścia behawioralnego w pracy z dziećmi. Wspieram placówki oświatowe w organizacji i realizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej.

Komentarze